Organizujemy URODZINKI w domu solenizanta (teren Zabrza, Rudy Śląskiej, Piekar Śląskich, Bytomia, Radzionkowa, Tarnowskich Gór) lub w Starej Piekarni w Miechowicach - tematyczne gry i zabawy z animatorami (termin i godziny do uzgodnienia).
Proponujemy Państwu wybór jednego z poniższych scenariuszy. Są one każdorazowo dostosowywane do wieku i liczby uczestników zabawy. Każdy scenariusz łączy w sobie zabawy i zadania takie jak: śpiewanie piosenek, tańce, pląsy, łamigłówki, prace plastyczne i zabawy integracyjne.
1. PIRACI
Pradawna mapa powiedzie nas wprost do skarbu. Na drodze do upragnionej zdobyczy napotkamy wiele przeciwności. Aby stać się prawdziwymi wilkami morskimi, będziemy musieli stworzyć flagę piracką, przeobrazić się w piratów, odgadnąć wszystkie zagadki papugi i wykonać inne zadania.
2. DZIKI ZACHÓD
Indianie i kowboje jednoczą swoje siły, aby schwytać poszukiwanego listem gończym bandytę. Postępując zgodnie ze wskazówkami szeryfa, podążają tropem zbója. Wykonują najróżniejsze zadania, np. strzelanie do celu, nauka indiańskiego tańca, tworzenie pióropuszy i gwiazd szeryfa.
3. MALI DETEKTYWI
Pokój dziecięcy staje się miejscem przestępstwa. Ślady i wskazówki znajdują się we wszystkich jego zakamarkach. Musimy zdemaskować złoczyńcę, samemu nie dając się zdemaskować. Będziemy musieli wprawić się w sztuce kamuflarzu, obserwacji i logicznego myślenia.
4. SZKOŁA MAGII
Zły czarnoksiężnik dybie na magiczną moc naszego solenizanta. Żeby uchronić go przed utratą magicznych zdolności, sporządzimy eliksir odczarowujący złe zaklęcia, nauczymy się latać na miotle, połączymy nasze siły dzięki różdżkom, które sami wykonamy - a to dopiero początek...
5. PODWODNY ŚWIAT
Celem naszej wyprawy będzie poznanie całego bogactwa podwodnego świata. Aby posuwać się wgłąb morskiej toni, musimy wykonywać rozmaite zadania, np. łowienie ryb, nurkowanie na dnie morza w poszukiwaniu zaginionych skarbów, rozpoznawanie po omacku przedmiotów zanurzonych w wodzie.
6. SAFARI
Poznajemy życie afrykańskiej sawanny. Aby nie spłoszyć dzikich zwierząt, pomalujemy nasze twarze, upodabniając się do zebry, żyrafy, lamparta. Nauczymy się rozpoznawać zwierzęta po tropach i odgłosach. Pomożemy zagubionemu słoniątku znaleźć drogę do stada.
7. SALON PIĘKNOŚCI
Odbędziemy relaksującą wizytę w studiu urody. Każda z dziewczynek podda się serii zabiegów kosmetycznych; będzie też mogła spróbować swoich sił w zawodzie kosmetyczki. Aby upiększonym po wyjścu z salonu dziewczynkom dodać jeszcze więcej blasku, własnoręcznie wykonamy oszałamiającą biżuterię.
8. SZKOŁA ROCKA
Zespół The Rolling Stones musiał odwołać swój koncert w Polsce i poprosił nas o zastępstwo. Musimy szybko przygotować się do wystepu. Najpierw wykonamy sami swoje instrumentyi nauczymy się na nich grać. Następnie przejdziemy metamorfozę, przemieniając się w gwiazdę estrady rockowej. Zabawę zwieńczy występ na wielkiej scenie.
9. NA BALU KSIĘŻNICZKI/KSIĘCIA
Solenizant (księżniczka/książe) zaprasza wszystkich uczestników na bal do swojego zamku. Obowiązują stroje wieczorowe i dobry nastrój. Klimat sali balowej średniowieczngo zamku skłoni nas do zabaw nawiązujących swą treścią do słynnych baśni i bajek.
10. KOSMOS
Wyruszamy w kosmos z misją wykonania niezbędnych napraw w stacji badawczej znajdującej się na Marsie. Po drodze spotkamy kosmitów - nie wszyscy będą nam przychylni. Czeka nas wiele przeszkód; aby je przezwyciężyć będziemy musieli wykazać się sprytem, wiedzą i umiejętnością pracy zespołowej.
11. DOOKOŁA ŚWIATA
Wybieramy się w błyskawiczną podróż dookoła świata śladami Fileasa Fogga. Jemu podróż dookoła świata zajęła 80 dni, my przeżyjemy przygody w najodleglejszych zakątkach globu w trakcie jednej imprezy urodzinowej.
12. W CIENIU PIRAMID
Wchodzimy w tajemniczy świat starożytnego Egiptu. Grupa przebiegłych kapłanów uknuła spisek przeciwko dobremu i łagodnemu faraonowi. Naszym zadaniem jest zdemaskowanie intrygi i ocalenie władcy.
13. JEST AFERA W NASZEJ SZKOLE!
Przenosimy się do alternatywnej szkolnej rzeczywistości. Ktoś ewidentnie chce zrobić naszej klasie na złość. Grozi nam konieczność ponownego napisania wszystkich klasówek od początku roku! Dlaczego tak się może stać i kto próbuje nam zaszkodzić? Tego wszystkiego dowiemy się organizując szkolne dochodzenie.
14. NA ŚREDNIOWIECZNYM DWORZE
Przenosimy się o kilkaset lat wstecz na dwór średniowiecznego władcy. Poznajemy dawną kulturę, niuanse dworskiej etykiety, a także specyficzne stosunki panujące na dworze. Ponadto staramy się przechytrzyć niecnego karła, który cały czas robi komuś na złość, co przestaje już być zabawne.
15. W ŚWIECIE STARYCH BAŚNI
Udajemy się w podróż poprzez historie klasycznych baśni, bajek i legend. Spotykamy postaci i przeżywamy przygody, które potrafiły zawładnąć wyobraźnią poprzednich pokoleń, a które dzisiaj nadal fascynują, bawią, wzbudzają emocje.
Istnieje również możliwość opracowania indywidualnego scenariusza. Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje.
ORGANIZUJEMY:
- 2 lub 3 godzinne przyjęcie,
- wystrój pokoju/sali,
- tort,
- poczęstunek: paluszki, ciasteczka, pizza, woda mineralna oraz soki BEZ OGRANICZEŃ,
- gry i zabawy z animatorami (według wybranej przez solenizanta tematyki),
- fotorelacja z przyjęcia na CD.